Το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποίησε έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων σχετικά με τα social media, έχοντας ως δείγμα 1.200 χρήστες του ίντερνετ.
Τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας έδειξαν ότι οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν το facebook για να παρακολουθούν τις κινήσεις των φίλων τους , το Youtube για ψυχαγωγία και το Twitter για την ενημέρωσή τους.
Ακόμη, οι Έλληνες μπαίνουν στα social media με το smartphone τους, καθώς το 62% δήλωσε πως χρησιμοποιεί την εφαρμογή που έχει εγκαταστήσει στο κινητό του. Μάλιστα, το 92% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το youtube για να ακούσει μουσική, ενώ το 67% των χρηστών παρακάμπτει τις διαφημίσεις που παρουσιάζονται στην αρχή των βίντεο.
Η έρευνα έδειξε επίσης πως το twitter κερδίζει τους χρήστες όσο περνάει ο καιρός και ένας στους τέσσερις το χρησιμοποιεί για να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις. Πιο συγκεκριμένα, το twitter κέρδισε ακόμη περισσότερο έδαφος την περίοδο των capital controls, με το 45% χρηστών δηλώνει ότι εξοικειώθηκε μαζί του.