WIND Hellas: Επενδύσεις πάνω από 1 δισ. ευρώ, μπαίνει στην τηλεόραση

Η έκθεση Synergia 2016 να διεξαχθεί στην Καβάλα όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
30/03/2016
Remake: Το “Hello” είναι Rap Song σου αρέσει ή όχι?
30/03/2016
Όλα
Το δικό της δίκτυο οπτικών ινών θα ξεκινήσει να “χτίζει” η Wind η οποία ετοιμάζεται και για την είσοδο της στον χώρο της τηλεόρασης. Τι ανέφερε ο Νάσος Ζαρκαλής με αφορμή το νέο επενδυτικό πρόγραμμα.

Adtech Ad

Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά συνεχίζει να δίνει η Wind Hellas και οι μέτοχοι της καθώς στα 570 εκατ. ευρώ που επένδυσε την περίοδο 2011-2015 θα προσθέσει και άλλα 500 εκατ. ευρώ την πενταετία 2016 – 2020 ανεβάζοντας το συνολικό ποσό των επενδύσεων στην “δεκαετία της ύφεσης” σε πάνω από 1 δισ. ευρώ.

AdTech Ad

Όπως ανέφερε την Τρίτη, με αφορμή τον απολογισμό του 2015 και το νέο επενδυτικό πρόγραμμα, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Wind, κ. Νάσος Ζαρκαλής, οι επενδύσεις οι οποίες θα χρηματοδοτηθούν από κεφάλαια της εταιρείας θα κατευθυνθούν τόσο σε δίκτυα νέας γενιάς κινητής όσο και σε δίκτυα νέας γενιάς σταθερής που βασίζονται σε δίκτυα οπτικών ινών. Ως προς το τελευταίο τόνισε ότι επιθυμία του ομίλου είναι να υπάρξει συννενόηση μεταξύ όλων των παρόχων ώστε να δημιουργηθεί ένα δίκτυο, εάν όμως αυτό δεν είναι εφικτό η Wind θα προχωρήσει αυτόνομα.

Αντίστοιχα στην αυτόνομη παρουσία φαίνεται να επιλέγει και στον χώρο της συνδρομιτικής τηλεόρασης καθώς η εξαγορά της Forthnet, στην οποίαη  Wind είναι δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος με ποσοστό 33%, αποτελεί plan b όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε. Στα πλαίσια της εισόδου στην αγορά του 3play η Wind βρίσκεται αυτό το διάστημα σε συνεργασία με ξένους ειδικούς στον χώρο ώστε να επιλέξει την καλύτερη λύση καθώς πρόθεση είναι η είσοδος στην παροχή τηλεοπτικού προγράμματος στο αμέσως επόμενο διάστημα.Ο απολογισμός του 2015

Σε ότι αφορά στα οικονομικά μεγέθη, το 2015 έκλεισε για την Wind  με συνολικά έσοδα 490 εκατ. ευρώ – μειωμένα κατά 4% σε σχέση με το 2014 –  και EBITDA ύψους 85 εκατ. ευρώ. Όπως ανέφερε ο κ. Ζαρκαλής το πρώτο τρίμηνο του 2016 κινείται θετικά με αύξηση του κύκλου εργασιών.

Το 2015 ήταν μια χρονιά – ορόσημο, καθώς ολοκληρώθηκε μια πενταετία ολοκληρωτικού μετασχηματισμού της WIND και ισχυρής βελτίωσης σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Έτσι στη διάρκεια του περασμένου έτους, η WIND, παρά τις αντίξοες μακροοικονομικές συνθήκες, κατάφερε να εισπράξει το αποτέλεσμα της στρατηγικής που ακολούθησε από το 2011.

  • στην κινητή τηλεφωνία το μερίδιο στους ενεργούς πελάτες διατηρήθηκε στο 20% ωστόσο η WIND από το 2013 αύξησε σημαντικά, κατά 20%, τα λεπτά ομιλίας που καταναλώνουν οι πελάτες της. Αντίστοιχα, το συμβόλαιο W που είναι το μεγαλύτερης αξίας προϊόν της WIND, έχει διείσδυση 25% στους συνδρομητές συμβολαίου. Θετικό είναι το πρόσημο της WIND και στην αγορά φορητότητας.

  • Από τις αρχές του 2011 ως το τέλος της περασμένης χρονιάς, οι χρήστες smartphone που αξιοποιούν υπηρεσίες data στη βάση της WIND πενταπλασιάστηκαν, ενώ η χρηση data από χρήστες smartphone δεκαπλασιάστηκε.

  • Στην σταθερή τηλεφωνία οι πελάτες LLU αυξήθηκαν κατά 46% από 276.000 το 2011 σε 513.000 το 2015, με το μερίδιο αγοράς να ανεβαίνει αντίστοιχα κατά 4 μονάδες από το 20% στο 25%. Διόλου τυχαίο στο πλαίσιο των επιδόσεων αυτών ότι το 51% των συνδρομητών κινητής της Wind έχουν πλέον και συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας στην εταιρεία, καθώς στρατηγική της WIND είναι να προωθεί τη σύγκλιση των υπηρεσιών. Στην αγορά φορητότητας της σταθερής, η WIND ήταν ένας από τους δύο παίκτες που είχαν θετικό πρόσημο και μάλιστα απέκτησε τους περισσότερους πελάτες από φορητότητα, συνολικά 51,5 χιλιάδες.

  • Πορεία σημαντικής ανόδου κατέγραψαν και οι δείκτες ικανοποίησης των πελατών της WIND. Η ικανοποίηση των πελατών κινητής τηλεφωνίας έφτασε το 2015 στο εντυπωσιακό 82% (από 64% το 2013) ενώ των πελατών σταθερής τηλεφωνίας στο 76% (από 63% το 2013).

  • Στις καλές επιδόσεις του 2015 συνέβαλαν τα νέα καταστήματα της WIND, ήδη 135 σε όλη την Ελλάδα, που σημείωσαν αυξημένες πωλήσεις τόσο σε υπηρεσίες (+20% στα συμβόλαια κινητής) όσο και σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ (+70%). Η επένδυση της WIND στη λιανική συνεχίζεται και θα αγγίξει συνολικά τα 20 εκατ. ευρώ.

  • Το 2015 η WIND ξεκίνησε να υλοποιεί ένα μεγάλο έργο ανάπτυξης δικτύου 4G σε όλη την Ελλάδα, κατορθώνοντας μέσα σε έναν χρόνο να πάει από 0% στο 60% πληθυσμιακής κάλυψης. Πρόκειται για ανάπτυξη σε χρόνο ρεκόρ και από τις πιο γρήγορες αναπτύξεις δικτύου 4G σε όλη την Ευρώπη. Οι μεγάλες επενδύσεις για το 4G θα συνεχιστούν ως και το 2018, οπότε η πληθυσμιακή κάλυψη του 4G της WIND θα αγγίξει το 100%. Συνολικά την περασμένη 5ετία ως και το 2015, η WIND επένδυσε σε υποδομές και νέες άδειες 570 εκατ. Ευρώ.

http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/epixeiriseis/wind-hellas-ependuseis-panw-apo-1-dis-eyrw-mpainei-sthn-thleorash.3981048.html

citylife
citylife
Το citylife24.gr αποτελείτε από μία ομάδα συντακτών με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επισκεπτών της. Η ομάδα μας αναρτεί κάθε άρθρο που αποτελεί ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη.