Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, κατά την πρώτη εβδομάδα της προβολής των δύο δελτίων στην ίδια ζώνη (Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου – 4 Μαρτίου), το δελτίο του Alpha με τον Αντώνη Σρόιτερ ήταν στην κορυφή, τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο δυναμικό κοινό 15-44, καταγράφοντας μέσο όρο τηλεθέασης 17% και 16,1% αντίστοιχα. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, για το ίδιο διάστημα, σημείωσε στο σύνολο κοινού μέσο όρο τηλεθέασης 15,2% και στο δυναμικό κοινό 13,9%
Αξίζει να σημειωθεί ότι την Παρασκευή, μια μέρα με έντονη πολιτική επικαιρότητα, το δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στο δυναμικό κοινό 15-44 μπροστά με 10 μονάδες από το δελτίο του ΑΝΤ1 καθώς σημείωσε 18,4% ενώ στο σύνολο κοινού ήταν επίσης πρώτο με διαφορά 5,5 μονάδες και ποσοστό τηλεθέασης 18,5%